米粉卷

桃花源
Quiet Heart - Kent

存档灵魂:

Quiet Heart
心静止水


【歌词】


There was a time when I was lost in myself
You took my hand became my guide
There was a time you needed my help
I guess my ego made me blind
我曾一度迷失了自我
你牵起我的手指引我
你曾一度需要我帮助
是自负让我蒙住双眼。

It's not the rain it's not the streetlights
That makes your skin so pale at night
It's your quiet heart and your silence
As your teardrops stain my sheets
不因为雨水也不是街灯
让你的面容在黑夜苍白
是你平静的心你的沉默
你的泪水让我辗转不眠。

Let's take a trip through the wires
Your dream is gone you are free
Stay free
让我们穿越时光回到过往
你失去了梦想你重获自由
保持自由……

There was a time I had your life in myhands
And you had life left in your eyes
There was a time I caught your hiding inside
From something shining through the blinds
我曾一度拥有你的全部
在你眼中仍有恋恋不舍
我曾一度看透你的隐藏
在黑夜盲目中折射光芒。

It's not the shadow by the red lights
That makes my skin crawl late at night
It's your quiet heart and your silence
As your teardrops stain my sheets
不因为霓虹灯下的阴暗
让我的面容夜色下可怖
是你平静的心你的沉默
你的泪水让我辗转不眠。

Let's take a trip through the wires
Your dream is gone you are free
让我们穿越时光回到过往
你失去了梦想你重获自由。

It's not the rain it's not the streetlights
That makes your skin so pale at night
It's your quiet heart and your silence
As your teardrops stain my sheets
不因为雨水也不是街灯
让你的面容在黑夜苍白
是你平静的心你的沉默
你的泪水让我辗转不眠。

Let's take a trip through the wires
Your dream is gone you are free
让我们穿越时光回到过往
你失去了梦想你重获自由。

It's your quiet heart and your silence
As your teardrops stain my sheets
只因你平静的心你的沉默
是你的泪水让我辗转不眠。

Let's take a trip through the wires
Our love is dead you are free
让我们穿越时光回到过往
我们的爱消逝你重获自由。


评论

热度(6)